Ανακοινώσεις

Αρχική / Ανακοινώσεις

Υποβολή αιτήσεων σίτισης πρωτοετών φοιτητών από μεταγραφή και εισερχόμενων φοιτητών Erasmus+ ΚΑ131για το ακαδημαϊκό έτος 2024 – 2025

Οι πρωτοετείς φοιτητές που μετεγγράφηκαν σε Τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών για το ακαδημαϊκό έτος 2024- 2025 και οι εισερχόμενοι φοιτητές Erasmus+...

Read More

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Σας γνωρίζουμε ότι οι παραδόσεις και τα εργαστήρια των μαθημάτων “Πετρολογικές προσεγγίσεις στη μελέτη αρχαίων κεραμικών” και “Προστασία της Γεωλογικής,...

Read More

Ανακοίνωση για τα μαθήματα ‘Όψεις του δημόσιου και ιδιωτικού βίου στην Αρχαιότητα’ και ‘Αρχαία Ιστορία Ι’

Τα μαθήματα ‘Όψεις του δημόσιου και ιδιωτικού βίου στην Αρχαιότητα’ και ‘Αρχαία Ιστορία Ι’ δεν θα πραγματοποιηθούν στις 20/2 και...

Read More

Ανακοίνωση Έναρξης Μαθημάτων: «Ιστορία της Ευρωπαϊκής Τέχνης ΙΙ» και «Καλλιτεχνικές Πρωτοπορίες του 20ου αιώνα»

Τα μαθήματα της κας Παπανδρεοπούλου «Ιστορία της Ευρωπαϊκής Τέχνης ΙΙ» και «Καλλιτεχνικές Πρωτοπορίες του 20ου αιώνα» θα ξεκινήσουν στις 24...

Read More

Έγκριση Πρακτικού Αξιολόγησης για την ανάθεση έργου στο πλαίσιο της Πράξης «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας, στο Πανεπιστήμιο Πατρών για το ακ. έτος 2024-2025»- Αριθμ. 356/07.01.2025 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος_ Προσωρινά Αποτελέσματα (ΦΚ 83691, Ε.Υ.: Δ. Μαντζαβίνος)

Σε συνέχεια της αριθμ. 356/07.01.2025 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας για την ανάθεση 1 σύμβασης μίσθωσης έργου...

Read More

Ανανέωση εγγραφής μεταπτυχιακών φοιτητών και υποψήφιων διδακτόρων – Εαρινό Εξάμηνο 2024-25

Σας ενημερώνουμε ότι η δικτυακή πύλη για ανανέωση εγγραφής των μεταπτυχιακών φοιτητών και υποψήφιων διδακτόρων του Τμήματός Ιστορίας-Αρχαιολογίας  για το...

Read More

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ – ΗΙΑ_Ι807 Στοιχεία Μεταβυζαντινού και Οθωμανικού Πολιτισμού

Καλούνται οι φοιτήτριες/τές που θα επιλέξουν το μάθημα ΗΙΑ_Ι807 Στοιχεία Μεταβυζαντινού και Οθωμανικού Πολιτισμού σε συμπληρωματική ενημερωτική συνάντηση την Δευτέρα...

Read More
Μετάβαση στο περιεχόμενο