Ανακοίνωση για Μετεγγραφές – Επείγον

Οι επιτυχόντες Μετεγγραφής/Μετακίνησης ακαδ. έτους 2024-2025 στο Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Πατρών,  από Πέμπτη 12/12 έως την Δευτέρα 16/12/2024 και ώρες 09.00 – 13.00, καλούνται να προσέλθουν στη Γραμματεία του Τμήματος προκειμένου:

1. Nα  καταθέσουν για τον απαιτούμενο έλεγχο, τα δικαιολογητικά τα οποία δεσμεύθηκαν ότι θα προσκομίσουν κατά την υποβολή της σχετικής αίτησής τους στο ηλεκτρονικό σύστημα Μετεγγραφών 2024 του ΥΠΑΙΘΑ (η αίτηση επίσης θα πρέπει να εκτυπωθεί και να κατατεθεί μαζί με τα δικαιολογητικά, υπογεγραμμένη σε κάθε σελίδα της).

και στη συνέχεια για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής,

2. Να καταχωρίσουν τα επιπλέον στοιχεία που ζητούνται στο http://eggrafes.upatras.gr

Για την είσοδό τους οι φοιτητές/τριες καταχωρούν:

  1. Κωδικό Υποψηφίου
  2. ΤΕΣΤ (κεφαλαία, ελληνικά) στο πεδίο πατρώνυμο – δεν έχουμε λάβει στοιχεία πατρωνύμου από το Υπουργείο. 

Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR)
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.

Από τη Γραμματεία

Μετάβαση στο περιεχόμενο